- Łącznica L02L km 0+200 – profilowanie skarp
- Droga S-5 km 0+890L – zagęszczanie górnej warstwy nasypu
- Droga S-5 km 1+000P – układanie podbudowy z kruszywa związanego cementem C3/4
- Droga S-5 km 2+688 – słupy ekranów przeciwolśnieniowych nad obiektem PZDd-3
- Droga S-5 km 0+950L – badanie górnej warstwy nasypu
- Droga S-5 km 2+688 – słupy ekranów przeciwolśnieniowych
- Droga S-5 km 4+900L – wiercenia pod pale ekranów przeciwolśnieniowych przy obiekcie PZDd-6
- Droga DP02 km 0+400 – frezowanie istniejącej DK16
- Droga S-5 km 0+480 – profilowanie skarp
- Droga S-5 km 4+920L – wiercenia pod pale ekranów przeciwolśnieniowych przy obiekcie PZDd-6
- Droga S-5 km 4+900 – betonowanie pali ekranów przeciwolśnieniowych przy obiekcie PZDd-6
- Droga S-5 km 1+200 – roboty ziemne
- Droga S-5 km 3+160L – odcinek próbny oznakowania poziomego
- Droga S-5 km 0+880L – układanie podbudowy z kruszywa związanego cementem C3/4
- Droga S-5 km 1+750 – badanie nasypu w pasie rozdziału
- Droga DP02 km 0+400L – roboty ziemne
- Droga S-5 km 2+680L – pale i słupy ekranów przeciwolśnieniowych
- Droga S-5 km 4+750L – układanie w-wy wiążącej AC WMS 16W
- Droga S-5 km 4+750L – odwierty próbek wykonanych robót bitumicznych
- Droga S-5 km 4+920L – układanie podbudowy AC WMS 22P